Azi citesc un roman de dragoste
February 7, 2014
Pentru cine trăim?
February 8, 2014

Unele hoteluri nu-și merită stelele

La începutul anului am vrut să evadăm un pic din lenea tipic românească de după sărbători care ne înconjura, așa că ne-am urcat în mașină și am plecat la drum. Nu știam încotro mergem, dar știam că vrem să ne bucurăm de un weekend așa cum ni-l dorim. Când am intrat în Gura Humorului, pentru că ne era foame și amorțisem în mașină, am zis să ne oprim aici să mâncăm și poate chiar să rămânem peste noapte. Am căutat un hotel de 4 stele prin zonă și am ales Hotel Toaca Bellevue, pentru că, așa cum îi spune și numele are o priveliște frumoasă deasupra Voronețului și a zonei din Gura Humorului.

Restaurantul arăta impecabil, în surdină cânta jazz de la SkyFm, priveliștea era superbă, așa că ne-am așezat la masă și ne-am bucurat de un moment extrem de plăcut, pe gustul nostru. A venit și mâncarea, relativ repede. Din nou, mâncarea foarte bună și servirea corectă. Bine, cu mici excepții ale personalului care vorbea cam tare și purta discuții personale, pe care oaspeții hotelului nu ar fi trebuit să le audă.

Cât am așteptat mâncarea ne-am uitat pe telefoane să vedem cum arată camerele și care sunt condițiile de cazare. Pe net arăta impecabil. Așa că am făcut marea greșeală de a lua o cameră fără să o verificăm înainte. De ce să o mai verificăm, până la urmă? Era un hotel de 4 stele, iar fotografiile de pe site arătau foarte bine. Ei bine, în cameră ne-a lovit dezamăgirea. Se vedea exact lipsa atenției la detalii, atât de importantă în domeniul hotelier, mai ales la hotelurile de 4 stele.

În cameră nu era mai nimic. Boala mea este să găsesc papuci de unică folosință în camera de hotel. Aici nu am găsit nimic în nici un dulap sau sertar. Totul era gol. Nu tu papuci, nu tu ață cu ac, nu tu burete de pantofi, nu tu săpun în recipientul de la baie, nu tu informații despre cazare, zonă și numărul de la recepție, nimic. Nici măcar un tablou pe perete, o vază cu flori sau un vas cu bombonele. Nimic. Așa că am deschis mini-barul și m-a lovit un miros de carne afumată și brânză, iar înăuntru stăteau seci și stinghere o doză de Fanta, o sticlă mică de apă plată, o sticlă mică de apă minerală și o ciocolată Mars. Iar deasupra mini-barului un televizor mic mic mic, de parcă erau cele pe care le luau bărbații înainte la camping să vadă meciurile.

Un alt lucru cam nasol este că nu oferă nici o activitate de relaxare și timp liber, de genul saună, fitness, piscină, jocuri.

Micul dejun era inclus în prețul camerei (220 lei), însă fiind doar două cupluri în tot hotelul l-am servit a la carte, nu cu bufet suedez. Un alt lucru care nu-mi place dimineața la hotel. Iar capacul a fost pus de chelner care, atunci când am dat comandă de cafea spune: ”Cafeaua trebuie să o plătiți separat”. Serios? Ăsta e unul dintre cele mai urâte lucruri în domeniul hotelier – să ți se ceară să plătești pentru fiecare lucru mărunt, când tu ai chef doar să te relaxezi și să plătești la sfârșit și la comun pentru toate serviciile.

Și te gândești că mergi la un astfel de hotel tocmai ca să te simți bine, să te relaxezi, să ai la îndemână tot ce ai nevoie ca să te simți confortabil. Păcat! Și degeaba e personalul zâmbitor și binevoitor dacă serviciilor le lipsește esențialul. Și câte s-ar putea face!

Sursa foto: viitoaremireasa.ro

Share
Andreea Ignat
Andreea Ignat
Sunt o femeie fericită, care își trăiește viața din plin, cu zâmbetul pe buze. Sunt mamă, blogger, om de comunicare și PR, iar ca pasiuni bifez cu mare plăcere scrisul și cititul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.