Cântărim sacoșa de cadou?
March 13, 2014
Azi fac un puzzle
March 13, 2014

Mama lor de Like-uri

Fără doar și poate, ”Like” a devenit unul dintre acele cuvinte suprautilizate de toate categoriile de vârstă care au un cont de Facebook. Și, slavă Domnului, chiar că găsești toate categoriile de oameni aici. De la copilași până la bătrâni, de la firme mici până la companii mari. Și toată lumea vrea Like-uri. E o vânătoare acerbă de Like-uri, de cât mai multe Like-uri, de parcă întreaga viață și întregul succes al cuiva stă în numărul de Like-uri.

Când discut un brief cu un potențial client și îl întreb despre obiectivele pe care și le dorește pentru pagina de Facebook a companiei primesc, din păcate, de prea multe ori acest răspuns: ”Cât mai multe Like-uri”. Iar cine nu înțelege că un număr mare de Like-uri nu înseamnă neapărat și engagementul dorit, atunci mai bine stă departe de portofoliul meu.

Chiar mă întrebam zilele astea de ce mama naibii vrea toată lumea să aibă cât mai mulți fani pe Facebook și… atât? De parcă un număr fabulos de Like-uri îți aduce automat credibilitate, vizibilitate, engagement și, mai ales, vânzări. I-am auzit pe mulți băgând bani în cumpărarea de Like-uri și oprindu-se acolo cu ”strategia de comunicare online”.

Am văzut chiar și oameni care își șterg postările care nu au Like-uri sau oameni care își dau Like la propriile postări. Pentru că deh, avem nevoie să fim apreciați și confirmați de ceilalți, iar o lume fără Like-uri e ca o viață fără dulciuri.

Și până la urmă, de ce preferăm să fim populari, dar săraci, ”adorați”, dar lipsiți de etică și de calitate?

Sursa foto: rebeccaeinsteinschorr.com

Share
Andreea Ignat
Andreea Ignat
Sunt o femeie fericită, care își trăiește viața din plin, cu zâmbetul pe buze. Sunt mamă, blogger, om de comunicare și PR, iar ca pasiuni bifez cu mare plăcere scrisul și cititul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.