Sunt o plângăcioasă!
October 31, 2011
Trenduri pe Facebook?
October 31, 2011

Astăzi răsfoiesc reviste glossy


Da, știu că este împotriva principiilor unei adevărate Belve, însă, trecând peste articolele cu 10 pași, există anumite lucruri la revistele glossy care mă fac să le cumpăr și să le răsfoiesc:

– articolele despre noile tendințe și sugestiile de outfit-uri; chiar dacă nu-mi place să mă conformez și niciodată nu aș cumpăra o combinație de haine prezentată pe manechinul din vitrină, îmi place să fiu la curent cu ceea ce se mai poartă pentru ca, mai apoi, în funcție de timpul și bugetul meu, să îmbin singură hainele și să-mi construiesc un stil vestimentar;

– sugestiile de exerciții pentru anumite parți ale corpului; știu că mult mai ușor ar fi să deschid youtube-ul și să fac un search mic, însă am eu o obsesie cu mirosul hârtiei revistelor glossy;

– îmi plac pictorialele. De când am început să mă uit la America’s Next top Model (not AGAIN with that topic, Ines!), am început să fiu mai atentă la fotografii, la limbajul trupului, la privire și la tot felul de detalii pe care nu le vedeam până acum;

– sugestiile de ținute pentru femei care… să spunem că nu sunt perfecte; deși am descoperit și eu de-a lungul timpului de culori, dimensiuni, forme să folosesc pentru a nu-mi evidenția ceea ce nu aș vrea să iasă în evidență, niciodată nu strică niște sfaturi în plus când vine vorba despre acest subiect;

– însă, de departe, cel mai bun motiv pentru care sumpăr reviste glossy sunt mostrele oferite gratuit. Da, sunt un mare fan al mostrelor și mi s-a întâmplat de multe ori să aleg o revistă pentru că este mai groasă, ceea ce înseamnă că are mai multe mostre.

Știu eu vreo cteva persoane care, după ce au citit rândurile de mai sus, primul instinct le-a fost să mă asemene cu un „român” tipic. Aflați că nu sunt ahtiată după „mocăciuni”; dimpotrivă: vreau să văd ce lucruri noi au mai apărut, să le încerc, să văd dacă îmi plac, să citesc recomandări despre ele iar apoi să le cumpăr cu conștiinciozitate. Cred că, atunci când oamenii de marketing au început să introducă strategia mostrelor, m-au analizat pe mine. În 90% din cazuri, dacă îmi oferi ceva gratis la început și, dacă îmi place, voi continua să îl cumpăr/folosesc, indiferent cât de mult ar costa.

Da, știu, sunt o snoabă. Pariez că voi nu citiți reviste glossy. NOT!

Sursa foto: Flickr.com

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *